måste hitta jobb!

2009-12-30 - 18:17:43

Hej!
ligger i min nybäddade säng , myyyyyyys ! städade innan , rent som satan i mitt rum nu , om man inte kollar uppe på mina byrås som är fyllda med saker hahahaha :p och renbäddad mysig mjuk säng haha :D Ska snart träffa Maximilian , tror jag om han inte segar sönder sig haha :D , så får vi se vad vi hittar på :)
sen ska jag kanske träffa Jesper och snacka med massa :)?? det får vi se då när jag och maxi är klara :)

Har iallafall varit med Kaya i Jägersro och handlat lös ögonfransar tills imorgon :) och har faktiskt för första gången hört av såna telesnor försäljare "ni är över 18" haha ingen sån sak har någonsin trott att jag varit över arton så har alltid sluppit dom idioterna haha :D Men men :p
Ska iallafall leta sönder mig efter ett jobb nu , stoooort behov av det nu med tanke på vad som kommer att hända inom tiden som kommer , ska även hitta en lägenhet :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0