naglar =)

2009-12-02 - 21:19:16

Hej!
Världens sämsta update idag jag vet , men försov mig till skolan IGEN haha :p sen skola och slutade 20 i 3 , var kvar till kvart i 4 då Kaya slutade <3 Körde syster hem , sen kom vi hem till Kaya .. när vi precis parkerat bilen ringer de från entré och då hade de fått en avbokning av nagelbyggning , och vi hade redan en tid halv 6 , så åkte dit och jag fixade mina och Kaya fixade sina :) fin fint typ ... haha :p
Sen till upp till bk för att käka , my lucky day .. ? hahahaha !!  hittade även min nyårs klänning på älskade Gina Tricot , I neeeeeeeeed it I promise !
Hem till Kaya igen , käka lite till haha tockisar :p sen till Jägersro togut pengar sen körde hon mig hem ..
nu halvligger jag här i min säng , och undrar vad jag gör fel i att bry mig om den jag tycker om ... ?


Mina      &      Kayas


hahahahaha jag dööööör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0