Upp och hoppa !!

2009-12-31 - 17:17:13

Ush nej fy ! nu måste jag verkligen röra mig upp från sängen , duscha , raka benen osv haha :p sen drar jag hem till Kaya , tar en liten drink :) sen tarvi bussen 20.52 till lovley och saknade KIRSEBERG hem till bästaste Sina :) Sjukt längesen man träffade han , och han var min första bästa kompis haha , nice :D drar hem där och festar och har det trevligt , jadå :D tio i 1 , tror vi , tar vi bussen in till stan och festar vidare inne på Breeze :D Nice price :)
Tror och hoppas detta blir det bästa nyår någonsin, fast det kommer bli svårt att överträffa förra nyår med dåvarande pojkvännen ..
Men men , det fixarvi förhoppningsvis med Parteeeeey och Sprit haha :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0