badade i bo01 (:

2009-07-23 - 01:49:23


Hej allesammans :)
lite dålig på att uppdatera idag men så blir det när man inte sitter hemma hela dagen haha :D ja imorse kom Flemming och hämtade mig och v körde runt litegranna :) sen 5 över halv 1 ungefär kom vi till körskolan och satte oss ner och väntade på min körlärare :) han kom och vi gick ut till bilen och eftersom jag redan kört stadstrafik och allt sådant fick jag köra direkt ifrån trafikskolan :)
det var faktiskt jätte roligt men var helt sjukt nervös haha och det märkte han :p Fanns bara lite småfel som jag fått in fel rutin i annars var allt bra sa han :) sedan fick jag även testa på att fickparkera för första gången i mitt liv och det var skit lätt och roligt haha :D! iaf .., tillbaka till körskolan och sedan körde jag hem :)
kom hem och åt , sedan satt jag lite med pappa bara allmänt i köket och planerade lite inför kvällen :) Så efter maten körde jag och hämtade Mimmi & Ellen sen körde vi till Stapeln :) där vi träffade Robin, Simon, Lucas & Johanna och lyssnade på när Old school spelade :) efter det så begav vi oss ner till "gb-bryggan" Scania badet för att bada :) jag hade bestämt mig för att inte blöta mitt hår, själklart ska Simon & Robin putta i mig , kramade om Simon och försökte få med honom i fallet men det gick inte haha :( SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN KALLT :(  men lite små skönt var det :) Pojkarna började köra brum brum bilen och jag, mimmi och ellen begav oss :p tog bussen till Gustav och käkade i BK  :) sedan hem till mimmi :)
vi tänkte egentligen dra till Etagé för vi hade kunnat komma in ikv, för alla 3 var helt pepp på det :) men det var lite sent att komma på det kvart i 12 utan att ha för festat och inga kläder haha :p så det sket sig :p satt hemma hos mimmi istället och lyssnade på musik och sådant :)
Tog sista bussen hem 20 över 1 och nu ligger jag bara här i sängen (a)

Puss :*
Postat av: nikki

ja fy fan. kärlek suger verkligen :(

2009-07-23 - 02:01:56
URL: http://rietzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0