Filmkväll :)

2009-08-01 - 00:41:32


Nu är klockn tjugo i 1 och jag kom nyss hem ifrån Paul :) Paul & Matte kom och hämtade mig runt halv 10 tiden, vi körde till Hinby, även syster följde med, och handlade litegranna :) sen lämnade av syster och sen hem till Paul :) Vi kolladepå hela Baksmällan , haha över bra film :) sen tittade vi lite på Rocky sen skulle Matte hem så pojkarna körde mig hem och sen vidare :) Tack för idag pöjkar :)<3
Nu sitter jag i vardagsrummet med syster och tittar på Rocky hehe :)


PUSS ;*
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

checka in dagens favoritlåt ifrån disney <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/quest-for-camelot-i-stand-alone-swedish.html#comment

2009-08-01 - 00:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0