God morgon

2009-07-27 - 12:04:19



Nu är klockan 12 och jag vaknade precis av bosse och hans föräldrar som SKRIKER NÄR DOM PRATAR :@
iaf ... blev väckt halv 6 imorse av mamma för vi skulle ner och sjunga för Veronica <3 jag var helt pigg för att klockan skulle vara så lite haha :p Vera fick en kudde och pengar av mamma & Bosse , en baddräkt av mig och ljus & klämmor av Sara & Sofia , och hon blev jätte glad av allt :) sen när hon hade öppnat alla presenter var hon tvungen att ta en tugga av chokladbollen för vi andra ville sova igen (a) så hon tog en tugga sen gick alla utom mamma och la sig :) somnade DIREKT haha :p nu vaknade jag , svarade på Annas sms och nu ska jag starta tvn :)
Idag är en slödag framtills ikväll då det blir partyyy partyyyyy :D!!!


.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0