Grönby .<3

2009-07-04 - 11:56:50

Igår hände verkligen ingenting alls haha :p
pappa kom hem på sin lunchrast och väckte
mig vid 11.10 ungefär och jag käkade frukost
med han när han åt lunch .. Sen åkte han till
jobbet igen och jag satt vid tvn och så ..
Sen när han kom hem åkte vi och hämtade
Emma från dagis, sen till affären och handlade
lite sen hem och käka, sen datorn sen soffan
med tv med pappa & Marie... Jag & Pappa
deckade i soffan och vaknade halv 3 ungefär
av att syster ringde för jag skulle öppna dörren
till henne för hon hade varit ute, sen in i sängen
och deckade riktigt snabbt igen haha :p

Idag ska vi till Grönby och hälsa på kusinerna!
Älskar och saknar er! skulle egentligen hem till
dom någon gång nästa vecka och sova över
men jag åker till Beddinge på måndag så blir
inte så ... Hoppas det inte kommer vara sista
dagen idag eller imorgon jag träffar er innan
ni åker tillbaka till Senegal igen ! :( men ni
kommer tillbaka till Jul igen, längtar redan <3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0