Hejdå <3

2009-07-19 - 09:19:11


Igår blev det ingen fest med kusinen, vi hörde inte av varandra på hela dagen och jag var alldeles för trött för det endåså haha :p så jag var hemma under dagen, hjälpte pappa lite i garaget, sen efter maten så tog jag bussen hem till J för att titta lite film :)  det blev 101 dalmatinerna som spelades på 4an haha :) Stannade kvar hos honom till 2 , tog bussen därifrån kvart över , och kom hem 5 över 3 :)  Kom hem och satt och snackade med syster en kort stund, sen somnade jag jätte snabbt haha :p

Idag vaknade jag klockan 9 av att pappa stod och baknade på dörren, för vi ska till Grönby idag för att köra lite packning och så till Svågertorp för att sen vinka hejdå till Thomas, Wanji, Kazuri och Tuzo som åker hem till Senegal idag :( dom har knappt hunnit vara här och dom ska redan åka igen :( Men ser det från den ljusa sidan, detta året kommer de även till Julen med Ylva med familj och Sanna :D <333333333333333333333333 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0