Hejdå :*

2009-07-05 - 20:42:28


Jaha, idag har inte hänt jätte mycket faktiskt ...
Minsta syster kom in kvart i 9 och sa "Nessa nessa vakna, vi ska äta frukost sen till ANDYS!!!"
hahahah hon är bara för underbar <3 Så det var bara att hoppa upp
ur sängen och klä på mig och sedan äta frukost :)
Vid kvart i 10 tiden körde hela gänget till Andy's och Emma
fick leka av sig :) alla vi andra passade samtidigt på haha (a)
Andy's är ju roligt att leka i (aaaaa) När klockan var kanske halv 1 körde
v hem och fixa lite smått snabbt, sen åkte vi för att handla till mig
tills imorgon när jag sticker till Beddinge i 1 vecka med underbartfolk :D<3
Sen tog vi det bara lugnt här hemma och käkade , sen körde Marie
mig och Veronica till mamma och släppte av oss där i 3 timmar ...
Jag packade och duschade och så :) sen hämtade hon oss igen
och nu sitter jag här... Tror detta blir mitt sista inlägg nu innan jag
åker till Beddinge, sen blir det 1 veckas uppehåll för bloggen för
v ska campa mitt ute i ingenstans haha nej skoja men tänker inte
ta med mig min dator , nej nej ska umgås med folket :)
Har 2 fullladdade mobilbatteri med mig, hoppas det räcker (a)


Syster lycklig på Andy's lekland <33



Packningen hahahha :p





PUSSSSSSSS Kommer sakna er ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0