Ny hemkommen :)

2009-07-30 - 03:47:17


Ja inget speciellt hände efter förra inlägget ... Och runt kvart i 10 tiden smsade Matte om att han & Paul skulle komma :) så jag klädde på mig ute kläder och sen gick jag ut , träffade Matte, Paul & Andy :) Satte oss i bilen och körde ut , Andy körde hemåt ist :p körde runt lite , sen hem till matte , sen runt lite igen haha , sen hem till paul och satt och snacka massa gamla minnen :) Shit alltså redan 2 år sedan , känns som om det var förra sommaren fan haha ! sen körde vi runt lite gör paul ville leka lite med sin bil haha :P sen hem igen och satt och snacka , och halv 4 bestämde vi oss för att gå hem mot mig :) kom hem nu precis, 20 i 4 haha :p är inte så trött att jag vill sova , men är endå trött haha , så blir nog tv en liten stund iallafall :) Imorgon blir det att gå upp i tid , för ska kanske träffa Matte & Paul på dagen :) Sen blir det Sommarchansen :) och efter det blir det nog att träffa Maximilian, men vi får se :)
Nu ska jag nog lägga mig och titta tv , sen sova :) PUSS ;*

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0