övningskör i Mmmmmmmmaserati ;)

2009-07-23 - 13:01:12

ja igår somnade jag ganska snabbt faktiskt haha , men det behövde jag fast jag planerade att sova närmare runt 12 tiden inte 2 haha :p men men :)
imorse blev jag väckt av pappa ett antal gånger men somnade om hela tiden , men när klockan var kvart i 11 valde jag att gå upp endå för skulle vara i oxies vårdcentral kvart i 12 :p gick upp, och åt ett knäckebröd sen körde jag med pappa vid kvart över 11 hem till mamma och hämtade min spruta sen till Oxie centrum och gick runt som yra höns och letade efter vårdcentralen haha :p kom upp och fick min spruta sen körde vi runt litegranna :)
kom nyss hem, och snart kommer systrarna hem efter sin glassrunda med farmor :) ska väl bara ta det lugnt nu på dagen :) Sen ikväll vet jag inte om jag drar hem till Simon på en "pokerkväll" med allt folk från Beddingeveckan :) eller om jag drar till pildammsparken och tittar på sommarchansen haha , får bestämma mig (a)

Puss :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0