oxie (:

2009-07-25 - 13:57:47



somnade igår efter lite smsande som jag inte minns något av haha måste smsat i sömne , läste smsen imorse och allt hade endå varit rättstavat hahaha :p iaf ... somnade efter ett tag , och idag hade jag ställt klockan på halv 9 för jag skulle köra hemifrån halv 10 för att vara i Oxie klockan 10 :) Snoozade vidare till 5 i 9 sen gick jag upp och skulle äta frukost , då kom pappa hem och vi käkade ... 20 i 10 körde jag hemifrån mot Oxie :) kom fram och mötte familjen :) Hälsade på alla sen gick mamman, pappan och lillasystern iväg och jag stannade kvar med Kajsa som hon heter :) Först så gick vi ut en runda, jag gick och Kajsa cyklade :) när vi kom tillbaka spelade vi bara lite spel och sådära :) Klockan 12 kom familjen tillbaka och pappa kom och hämtade mig :)
Jag & pappa körde till Kidde och fixade lite , sen till Jägersro och handlade sen till ToysRus och handlade present till grannen som ska Namnges idag :) sen hemåt :)
Nu sitter jag här och syster står bredvid mig och bakar Chokladbollar :D ..
Får se vad som händer idag? orkar bara inte sitta hemma ikväll och inte göra någonting alls :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0