Röstånga Marknad :)

2009-07-26 - 18:36:25



Pappa kom in och väckte mig och veronica vid halv 11 tiden (?) för idag ville dom bege sig till Röstånga Marknad ... Gick upp väldigt segt och klädde på mig , sedan blev det en liten frukost , blä :( Vi körde hemifrån vid kanske halv 12 (?) oc kom fram , det var typ sjukt äckligt gegiggt där och jag och veronica är STADSBOR , haha ni kan bara tänka er hur vi gick runt där inne på marknaden haha :p gick runt något varv , åt mat och sen karuseller haha :) Haha jag & Veronica åkte Virvelvinden , och vi var dom enda som åkte den karusellen den rundan , så det stod en kille hos oss hela tiden och det var sjukt vad vi snurrade haha :p det gick så snabbt att man fick tårar av vinden, både jag & vera, bara det att det syntes på vera för hennes mascara rann som fan haha :p hon hade svarta streck ut från ögonen och torkade det och blev helt fläckig runt ögat :D Sedan körde vi hemåt och som vanligt somnar jag i bilen haha :p men mådde illa som fan efter karusellen :p hahah ... Kom hem och vaknade utanför , packade ut min packning och sa hejdå till pappa, emma och marie och sprang in och kramade min mamma <33 hihi :$  sen har jag bara packat upp och så , hängde nyss tvätt nu ska jag städa rummet :(( får se vad som händer ikväll :)? Etagé imorgon iaf :))

BIlder på VanessaAnnelie på bilddagboken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0