Rubrik?

2009-07-29 - 19:37:41


Fan vad jag hatar att komma på jävla rubrikerna , öööh :(

Efter förra inlägget har jag smsat massa om imorgon :)(a) sen gick jag in till grannen för att mysa lite med Vera & Lina :) Vart mest med Lina , för lilla Vera var kinkig och tycker inte om när bebisar skriker haha och jag ska jobba på dagis (y) iallafall ... eftersom grannen, maarit och mamma var ute igår orkade dom inte laga mat så blev Pizza idag mums :D! Flemming kom, och jag körde och hämtade pizzorna , sen tillbaka till grannen och alla satt där och åt :) sen var jag en liten stund med Lina, sen gick jag nyss hem igen :) har ingen aning alls om vad som händer ikväll, vill inte bara sitta hemma ju :(
 




PUSS ;*

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0