Söndag + Måndag

2009-07-14 - 10:24:21


Söndag;

Idag åkte jag hem till mamma, saknat henne :$ Brukar inte vara utan min mamma i en hel vecka haha (aaaaa) iallafall, pappa körde mig och Veronica hem till mamma, och jag fick ett Comviq Kompis 195, jätte bra tajmat för mitt gick ut den dagen haha :) Kom hem, och klädde på mig och lite så, packade upp alla kläder från Beddinge haha fy fan vad allt luktade unket skit :P 13.42 tog jag bussen in till stan och träffade Fiipi <3 Vi gick runt lite i stan, sen hamnade vi på MC (a)
Jag handlade;
* Badräkt(H&M) - 50:- kostade egentligen 200:-
* Shorts(Gina Tricot) - 75:- kostade egentligen 150:-
* Toffsar(H&M) - 20:-
* Tunika(Gina Tricot) - 75:- kostade egentligen 150:-
Billigt billigt :)
Gick inom på MC på Gustav och träffade Robin, Viktoria, Johanna & Lucas :) sen missade jag 32an på studentgatan, så valde att gå ner till Centralen istället för att stå där och vänta i en halvtimme. Och tur va ju det för på Centralen träffade jag mitt BEBEHJÄRTA <3333 Som jag saknat något så sjukt!!!  Hon tog 32an med mig, och bytade i Sofielund och jag fortsatte hemåt... Käkade och lite så hemma, sen begav jag mig till m<3 Vi tittade lite film och sådant :) sen gick vi ner till bussen, och hade självklart missat sista bussen för vi glömde bort tiden haha, så Bosse fick köra och hämta mig (a)

Måndag;
Idag skulle vi till Tosselilla med familjen och Sara & Sofias kusiner :) Jag mådde verkligen jätte dåligt men valde att följa med endå :) Somnade i bilen påvägen dit haha :p kom fram och lekte av oss lite granna haha :p åkte karuseller och lite sådant, sen var vi i vattenlandet, men vattnet var svin kallt så var bara i en gång, sen satt jag och sola :) Vi åkte hem runt halv 7 tiden , och jag deckade direkt i bilen, mådde sjukt dåligt :/ när vi kom hem ungefär 20 - kvart i 8 så gick jag direkt in i rummet och somnade på studs ... Syster snodde min dator och tyckte hon kunde sätta igång min tv vid 12 tiden när jag låg och sov, men nejdå jag ville sova så hon fick gå ut ur mitt rum ... jag vaknade runt 7 tiden, låg vaken cirka 15 minuter, sen somnade jag om och vaknade vid 9 tiden ... Yr och mådde skit. Kan inte ens stå upp utan att allt ska snurra :( Nu är klockan 20 över 10 och jag ska köra klockan 11, så måste äta nu och se om jag mår bättre ...


Bilder;





Fler bilder hittar ni på min bilddagbok, VanessaAnnelie :)
Postat av: Robin

Du somnar väl alltid när du åker bil haha iaf när du åkte med oss :P

2009-07-14 - 16:04:55
URL: http://robbinjohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0