Stan :)<3

2009-07-24 - 21:21:17



Tog bussen hem till Simon igår för en pokerkväll med Beddinge folket och 3 av Simons andra kompisar :) killarna satte sig och spela och tjejerna, Jag, Viktoria & Johanna, spelade Guitar Hero en runda var sen gick vi ut och badade i Simons pool, haha det var ju kallt :( efter det så gick vi tillbaka in i huset och spelade Guitar Hero typ hela kvällen och sen somnade jag haha :p blev väckt klockan 2 av att jag, viktoria och johanna skulle gå ut och möta johannas storebror som skulle köra oss hem, jätte snällt av honom :) kom hem och somnade direkt hahah :p

Hade ställt klockan på 8 idag , men vaknade inte förens 9 haha :p så tog det lite lugnt i början, sen gjorde jag vid mig , sen kom Anna med min lilla Matilda vid 20 i 10 tiden :) vi tog detlugnt tills pappa kom hem med Emma och tills Sandy kom hem till mig :) sen gick vi ut till bussen, och 3 stycken bussar bara körde förbi oss imed vi hade 2 barnvagnar :( men vi kom fram till stan och det blev McD direkt för flickorna var hungriga :) sen somnade de och jag & Sandy passade på att fika i Barista :) sen vaknade de och vi letade lite kläder och sådant :) Jag handlade 2 par jeans och 1 par shorts, sen fick Emma en gul baddräkt :) Anna kom till stan och vi gick tillsammans till Folkets park för att flickorna skulle få leka på lekplats, men när vi kom fram började det att ösregna :/ så jag, Sandy & Emma begav oss hemåt :) kom hem och ingen var hemma och jag har inte nycklar , så jag & Emma fick sitta utanför en liten stund och vänta på  pappa & veronica :p
sen åt vi och nu har vi bara tagit det lugnt .. tror inte att något speciellt händer idag för imorgon ska jag vara i Oxie klockan 10 för att lära känna flickan jag ska börja passa :)

Tack för en mysig dag!<3







Fler bilder från gårdagen och dagen hittar ni på min
bilddagbok :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0