Tisdag, Onsdag & Torsdag :)

2009-07-03 - 12:47:24


Tisdag;
Idag var det dags för jobb igen, tycker faktiskt om att jobba eftersom personerna på jobbet är helt underbara :)
jag, Josefin, Majlinda och Jenny blev satta att städa Tysklands & Englands omklädningsrum, och fy fan som där såg ut helt ärligt :o framförallt i Tysklands omklädningsrum! Visst förstår att de blev gada att de vann U21 EM, men vafan, vatten blandat med öl över hela golver och hae slagit sönder taket och ölflasker överallt hahahha :p
Efter ett tag kom pöjkarna in i omklädningsrummen med oss, vilket ledde till alla mot vanessa vattenkrig haha :D Faktiskt roligt men fan vad blöt jag blev, och hade tyvärr VITA shorts på mig haha, tur att jag hade extra byxor med mig :) och fick låna en tröja av Simon :) Efter att vi städat klart omklädningsrummen så slöade vi ganska mycket medan pöjkarna fixade med massa stolar som varit sittplatser under U21 EM som annars är stplatser :P efter det så fick vi sluta :) så jag, Simon, Lucas, Viktoria & Robin åkte till bo01 och jag "tog" mitt första dopp i havet detta året, eller ja Simon kastade i mig haha :D Men skönt som fan i vattnet :) Efter det så körde Simon mig till Centralen och jag ig 144an hem :)
väl hemma så gjorde jag ingenting alls, bara tittade på bilder och läste kort och sådant eftersom det var den 30 juni :(<3 


Onsdag;
Idag blev det jobb igen :) Har alltid tyckt jobbet har varit roligt imed vi itne har behövt göra så himla mycket, men  FY FAN vad jobbigt det var idag :( vi bar ut cirka 3000 stolar från ståplatserna som varit sittplatser i U21 EM. Var över tungt, men mest killarna som bar, tjejerna fick plocka upp alla skruvar och sedan sopa all skit, Haha över drickvet tråkigt och sjuk värme att jobba i alltså :(
Efter jobbet så åkte jag, Viktoria, Robin, Jonas & Lucas till ÖN, Pidde och hans två kompisar hoppade även på bussen dit :) det var varmt som in i helvete, och äckligt vatten :( men hoppade iaf ner i vattnet :D SKÖÖÖÖÖÖNT som fan i vattnet :) Sen så gick Pidde och hans kompisar, och Simon kom, så snackade vi om nästa vecka, LÄÄÄNGTAR! :)
Sen så tog jag & Robin 33an hem, han hoppade av i Lindängen och jag i Jägersro och snabbade mig så jag hann med 144an :D sen hem och äta :) Måns var hemma hos oss på middagen, så efter middagen blev det kortspel :)
Måns gick vid 11 tiden, och jag fick in och la mig :p

Torsdag;
Upp igen för ännu en dag, men även den sista, skönt som fan men kommer sakna folket :( <3
Vi gjorde ungefär samma sak idag som i onsdags, men bara på förmiddagen.. Halv 2 var det dags för VATTENFOTBOLL inne på gamla stadion :D över ball fan hahaha :D men tjejlaget förlorade hela tiden :( och en blev rejält skadad tyvärr :/ annars var det över roligt och skönt med det vattnet, vädert och massagerna haha :D När klockan var 4 ungefär fick killarna gå in i nya stadion och fixa och tjejerna fick stanna kvar och tömma poolen haha :p när vi var klara gick vi in i nya och skulle hjälpa killarna men jag skyllde på min rygg, och satte mig hos Simon som slutade i tisdags haha :p
Vi fick sluta vid 5 tror jag, så samlades vi några stycken och snackade om nästa vecka och om allt som ska med :)
Sen tog jag 3an till Södervärn och handlade cigg till mamma, sen kom pappa och Emma och hämtade mig :) och körde mig hem till mamma, så packade jag snabbt som tusan, sen ut till bilen igen så körde vi hem :) Men vi fastnade på Kina Floden, och handlade med oss Kinamat hem, GOTT GOTT :) Kom hem och åt, sen till Granebacken bredvid oss en liten stund för där var musik, och Emma ville dit hehe :) Sen hem igen, och Emma gick och la sig Marie kom hem och jag & pappa gick ut för att tvätta bilen :) roligt som fan faktiskt, men jobbigt att vaxa :( In igen runt 11 - halv 12 tiden, glömt (a) och slängde oss i soffan ett tag :) halv 1 ungefär gick jag in i rummet och bäddade ut systers säng eftersom den är lättast att bädda ut och hon är inte hos pappa :) deckade nästan direkt haha :D


Vanlig fotboll mellan lagen i vattenfotboll turneringen :)


Snygg bonnabränna efter mina shorts :(


Tvättade nya bilen med pappa :)
(haha alla 3 bilar syns på bild :))


Haha, halva taket är av-vaxat :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0