tråk

2009-07-26 - 20:32:56



Hjälpte syster med att bygga ihop hennes lilla byrå , för hon är inte ett dugg händig haha .. lovar att om man säger "ta stjärnskruvmejslen till mig" till henne så hade hon gett dig spårmejslen hahhahah :(( iaf ... efter det så skulle vi äta , va inte speciellt hungrig efter 150grammaren jag åt i Röstånga marknad , men käkade litegrann endå haha :p Nu måste jag städa mitt rum , här ser verkligen för jävligt ut :( sen vet jag itne riktigt vad som händer idag .. Peter tyckte jag skulle komma och titta film och tjocka mig , men det är söndag , och bussarna ut till kristinehåla slutar gå ganska tidigt haha :P men men ... sen ska jag lixom upp runt 5 - halv 6 tiden imorogn och sjunga för veronica som fyller 16 , för mamma ska jobba och åker runt 6 haha :( men men ... Imorgon blir det iallafann Etagé för hela slanten med flickorna :))!!! ska bli kuligt haha  ... :)



Mostrar su interés , o perder mi



.

Postat av: Feliciah

Tack ! :) Allt bra med dig ?

2009-07-26 - 22:28:25
URL: http://feliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0