tråkigt

2009-07-19 - 19:33:16



var iväg innan och sa hejdå till kusinerna <3 såg ut som om Kazuri mitt hjärta skulle börja gråta och jag fick värsta klumpen i halsen och var nära att börja gråta själv. Kommer sakna dom något så sjukt !!! Men dom kommer i december igen och jag kommer till dom i Juni :D:D:D
Bilder som jag tog i Grönby kan ni se på min bilddagbok ! :)
efter att vi vinkat hejdå till dom så övertalade jag & veronica pappa att vi skulle luncha på McD, och vi fick som vi ville haha :D så vi körde till Midhem och käka och sen åkte vi hemåt :) Hemma har jag mest lekt med lera med syster haha :)
har precis ätit och vet inte riktigt vad som händer idag, orkar inte röra mig inåt mot malmö så stannar nog bara hemma :p
men saknar dig :o :$
men men , puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0