Trevlig kväll på Etagé

2009-07-28 - 11:48:08



Kom hem 05.13  igår och tänkte skriva ett inlägg här , men min mamma skulle upp och jobbaså hon var vaken och min syster hade snott min dator , så blev att lägga sig i sängen direkt efter tandborstning :)!

Iallafall ... Bosse körde mig hem till mimmi där vi bara tog det lite lugnt :) sen så skulle vi fixa dricka, och killen va stört tjurig så han sket i att komma haha !?! så vi fick tag på dricka klockan 10 :( kom upp till mimmi och drack lite och gjorde vid oss :) sen körde vi något cp-spel haha som vi MÅSTE göra igen haha ;D klockan 12 rörde vi oss mot Etagé , tog 7an till Gustav sen gick vi :) Kom dit och det var en liten småseg kö men det var lugnt :) Alla kom in , sköööönt :)! hängde av jackorna, sen ner i rökrummet :) upp och dansa, och 90% av kvällen var vi inne i Ladan där dom hade bästa VANESSA-MUSIKEN :D Svenska låtar och rock :D!! Träffade på Peter, Marcus, Sandy, Natha, Lina och så träffade man även Cihan :)! Hade en helt underbart rolig kväll :) Och för alla som ville veta, jag "fyllde år" igår, så man fick sig lite dricka haha ;D ! och i slutet var det ju bara puss på rödbetan :) Lugn musik med en söt kille:)(Y)(och nej pussade inte han, bara dansa:))  sen stängde dom Ladan tio i 4 så vi fick gå ut på andra dansgolvet där det var bajs-techno-musik :( Aja , när dom stängde där med så hämtade vi jackorna , och gick till McD haha :D Där var fullt med folk, från normalt folk till idioter haha ! sen tog man taxi hem för mamma tyckte inte jag skulle vänta tills 10 över 5 för att ta första bussen hem så jag hade varit hemma runt 6-tiden :p
När jag kom hem gick jag in och borstade tänderna sen in i rummet, haha och i sängen låg mammsi :) När jag kom hem skulle hon upp för hon skulle jobba haha :) La mig i sängen, och somnade ganska snabbt, det var ganska ljust så kunde inte somna direkt haha :((
PUSS PÅ DENNA HELT UNDERBART ROLIGA OCH TREVLIGA KVÄLLEN :D!!!


Lägger in de bilderna som funkar på Bilddagboken nu haha :)!


.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0