Mycket på en gång (a)

2009-07-18 - 14:00:36


I Onsdags sov jag hos mina kusiner i Grönby :) det var jätte mysigt att bara få umgås med kusinerna innan de åker hem :) vi gjorde inte speciellt mycket, åt och sen tittade vi på Shakalaken (savning?) på tv :) sen gick vi och la oss , alla 4 flickorna låg uppe på loftet och Tuzo gick ner och la sig hos sina föräldrar istället .

Torsdagen blev jag väckt lite över 8 av minsta lillasyster som satt fint bredvid loftet och lekte med plastbokstäver, gick upp med henne så hon fick frukost och sådant :) i väntan på att alla andra skulle vakna så lekte vi lite där nere, sen upp för att väcka Veronica och Kazuri :) Runt 12 tiden var alla uppe och alla hade ätit frukost och vi begav oss mot stranden, förvåna som jag blev så hamnade vi på Beddinge strand :D vill tillbaka! VI badade och mös och hade det jätte trevligt :) Sedan åkte vi till Smygehuk och åt glass och Thomas handlade fisk till kvällen då Släktmiddag väntade :) När vi kom hem var vi ute lite i trädgården, sen kom Pappa, Marie, Adrian, Rolf & Marta och alla som var i Sverige var samlade :) Vi åt lite gott, och sen blev det efterrätt :) efter det blev det film för de små barnen och de vuxna satt och prata, efter ett tag hamnade jag hos barnen i soffan (a) VI åkte hem runt halv 11 tiden, och jag & Veronica kom hem till mamma runt 11 tiden :) Somnade ganska snabbt :)

Fredagen vaknade jag klockan 9, upp och hoppa, gick ner för att duscha och raka mig och sådant :) klockan 10 kom Flemming för vi skulle övningsköra, vi körde till Värnhem och jag fixade med mina pengar, det tog väldigt lång tid så vi hann inte köra speciellt mycket för klockan 11 skulle jag vara i Bo01 och möta Sandy & Viktoria :)
När jag kom fram till Bo01 ringde jag Viktoria, hon var lite sen, sen ringde jag Sandy som oxå var sen. Så jag bestämmde mig för att köra till Sandy och hämta henne, så det gjorde jag , sen tillbaka till bo01 där Viktoria hade kommit :) Blev SOL + BAD och jag njöt sönder mig :D Sen kom även Lina & Natha :) Vid 3 tiden gick Viktoria , och vi åkte runt 5 tiden :)
På Centralden mötte jag Jossebebe <333333333 och vi snackade lite , sen tog vi 5an till Gustav, och bytade till 1an. Jag bytade till 144an på Södervärn och bebe åkte vidare. Åkte hem och duscha och packade, sen kom pappa och skulle hämta mig, och jag övningskörde i pappas nya bil :D haha, kändes som när jag precis började köra (a) Vi kom hem och jag byrade om och fixade håret lite snabbt, sen körde pappa mig & Veronica till Coop, jag handlade sprite sen körde pappa mig till Sandy :) Kom fram till henne och vi började förkröka litegrann :)
När vi såg att klockan var 11 blev vi stressade för vi skulle möta Louise utanför Crown halv 12 . Sandy ringde sin kompis och han var snäll och körde oss dit :)! Vi kom fram och Louise var inte där med sina vänner än så vi satt och vänta, och ett jävla slisk kom fram till oss, ÄCKEL! Louise och dom blev sena så jag & Sandy gick in lite innan 12 då det var gratis, kom in och hängde av jackorna sen in på dansgolvet. Helt jävla TOMT :s Jag tänkte bara; vafan är detta ...
Vi gick till baren och handlade och satte oss ner, sen behövde Sandy röka så det gjorde hon, sen ut och det var fortfarande dött , vi stannade ett tag och tänkte dra till Deep vid 1 tiden, ,men precis innan det blev det lite liv och vi stannade där :)
Hade jätte trevligt förutom en diskussion om min & Sandys ålder inne i rökrummet, annars lyckad kväll :) Tack hjärtat!  Vi gick ifrån Crown vid halv 4 tiden, gick till en Falafel över gatan och satt där och Sandypandy var fullifullfull :) haha :p Vi tog bussen hem kvart över 4 och jag var hemma 5, direkt in i sängen och somna! :)

Idag vaknade jag vid halv 1 tiden, upp och borsta tänderna och kissa och sen ner i köket till dom andra, har bara suttit litegrann och nu åt jag nyss frukost .. Nu ska jag in i rummet och bädda undan min säng och sen får vi se vad som händer, Sandy vill ha med mig på fest idag, men tror jag stannar hemma vi får se :)!

Stranden med släkten <3


Bo01 med Sandy, Viktoria, Natha & Lina<3



Haha fin solbränna :p


Jag & Sandy innan Crown <3


Haha god morgon ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0