Utkast: Idag blev ...

2009-07-26 - 10:45:53
Uppladdad inatt , men datorn krasha så inlägget kom inte upp ..

Idag blev det en sådan lördag jag inte ville att det skulle bli ...
har inte hittat på någonting alls och har verkligen har helt
sjukt tråkigt :/ och mår inte toppen heller för har sjuk sjuk
mensvärk , men ska fan inte klaga , trodde verkligen att
jag var gravid för min mens var 2 månader sen , och hade¨
jag varit det hade jag blivit 19 år gammal mamma för
aldrig i hela mitt liv att jag skulle gjort en abort , NOWAY !
men men , behöver inte tänka på det längre fast att jag i
mitt hjärta egentligen önskade att det fanns ett litet liv
där inuti mig .. Aja , GOD NATT ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0