Viktoria :)

2009-07-14 - 18:35:10
Jag har inte kännt dig alls länge, vi lärde känna varandra under U21 och ännu starkare vänskapsband fick vi under Beddinge veckan :) fast vi inte känt varandra speciellt länge så kan jag redan prata med dig om allt :) Jag har alltid haft svårt att förlita mig på människor jag inte kännt speciellt länge, men det var annorlunda med dig, redan efter 2 - 3 veckor kände jag att jag kunde prata med dig om det mesta ... Du vet väldigt mycket om mig för att ha känt mig i lite mer än  1 månad, och egentligen skrämmer det mig, men jag vet att du är en person man kan lita på! Du är en bra vän Viktoria <3 Tack för att du finns där när jag behöver prata, framförallt nu för du är den enda just nu som vet allt om hur jag mår och så <3
Postat av: Viktoria

Aww... känner desammma angående dig. Vi har känt varandra långt ifrån länge men ändå känns det helt naturligt att snacka. Att snack om nästan precis vad som. Ibland skrämmer det mig men ibland kanske det bara kan va så här bra. kommer fortsätta ställa upp för dig <3!

2009-07-15 - 12:46:33
Postat av: Anonym

neej bli vän med alla o säg samma sak för alla, har du inte märkt det själv än???

2009-07-16 - 23:10:14
Postat av: Anonym

JA EXAKT!! de lilla beviset räckte för mig, puss

2009-07-16 - 23:14:01
Postat av: vanessa

har inte sagt något peciellt? har sagt hon är en bra vän, för känner jag redan kan prata med henne om mycket? har vänner som ligger mig närmre om hjärtat, ett STORT exempel är min BÄSTA VÄN Josefina <3 sen har jag min Sara som alltid varit en av mina bästa vänner?

Man kan ha mer än 3 vänner om ni 2 inte visste det ;)!

2009-07-16 - 23:44:29
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0