vill inte var den

2009-07-31 - 03:00:22



Ligger i sängen och funderar , för så är det väl alltid? man sitter och funderar lite extra på saker och ting när man är själv och det är tyst omkring en ... ? funderar på allt mellan himmel och jord, vänskap och kärlek ... jag är lycklig, jag har världens bästa vän som jag ska träffa snabbt imorgon, saknar dig himmels mycket Josefina ... ! samtidigt är jag olycklig, jag har världens otur i kärlek känns det som, fastnar alltid för den där killen som inte är typen man riktigt ska fastna för .. jag vill inte vara en i mängden, jag vill vara HON .. ! inte den, utan verkligen hon ... ush orkar inte mer, jag gör verkligen inte det ... vet inte vad jag ska göra och vad jag inte ska göra ... ? uuuh just nu vill jag bara skrika rakt ut ! I don't know what to do or say .... Big sleep to you babes , good night <3

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0