30 Juni 2008 <'3

2009-06-30 - 08:19:53

1 år.


Shit tänkt dig, redan ett år sedan vi var ute på bo01 och
gick rundor, bara för att umgås de sista dagarna innan
du åkte till Bosnien. Ett helt år sedan vi bestämde oss
för att vi ville försöka med ett förhållande fast vi var
tvunga att riskera den underbara och starka vänskapen
vi hade tillsammans. Vi satte allt på spel, du åkte iväg
och jag saknade dig så sjukt mycket! När du kom hem
igen så var inget som när du åkte. Din kompis kom ner
till Malmö och vi träffades knappt, Malmöfestivalen gick
förbi oss och du ville inte träffa mig dom kvällarna heller.
Vi skulle ses och snacka, men det blev över sms, du gjorde
slut med mig efter nästan två måndaer tillsammans, under
de två månaderna hade vi hunnit säga till varandra Jag älskar dig
jag minns första gången vi sa orden som om der vore igår.
Vi fortsatte att prata med varandra, och efter ett tag började
vi träffas igen, som det paret vi borde varit ... Det ledde till
att du äntligen ville ha mig tillbaka igen, vårt nya datum blev
tjugoförsteseptember. Vi höll ihop starkt i 8 månader, vi skulle
föralltid vara med varandra och denna sommaren skulle bli
våran, du skulle inte åka till Bosnien och vi skulle bo tillsammans
hemma hos dig. Så hände något, något som bara förstörde
vårt förhållande lite åt taget... Det ledde till att hela denna
underbara saga fick sitt slut och vi kom in i en mardröm...

Idag är det inte DU & JAG, men jag älskar dig och det kommer
jag föralltid att göra! Jag tror faktiskt att vi är menade för varandra,
men bara inte just nu. Det kommer när Gud tycker det ska komma...

Anes Velic, jag älskar dig fortfarande, och du har gett mig det
bästa året. Ett år jag aldrig någonsin glömmer..!

Postat av: m

Heej, jag känner ingen av er, men jag vet vem ni är. Gick precis ut Heleneholm :) Jag har ingen aning om vad som har hänt mellan er och har egentligen inte med det att göra. Ville bara säga att jag tror och hoppas på er. Klysha kanske, men: jag tror verkligen kärleken övervinner allt :) och det syns att det är äkta kärlek mellan er

2009-07-10 - 14:34:21
Postat av: vanessa

Jaha okej, vad heter du?

Tack, det är väl egentligen vad jag kan svara på det?

2009-07-11 - 19:17:39
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0