Allt lite snabbt ..

2009-06-30 - 23:33:43
Syster fyllde 3 år igår, Grattis hjärtat<3!
Så vi hade lite kalas där hemma med kusinerna
från Senegal som jag saknat satan
, även farmor
kom :D vi satt och åt och sådant, sen var pappa
tvungen att köra mig till jobbet, i nya bilen :D!
kom till jobb och slöade lite, sen var det ganska
lite att göra hela kvällen. Träffade Henrik Larsson
igen :D! Fick sluta runt halv - 20 i 12 :) Måns satt
och väntade på mig utanför så fick sällskap :)
32an hade slutat på, så fick ta 3an till Värnhem, byta
til 7an till Gustav sen 1an hem haha :( va hemma
över sent :p deckade nästan direkt (a)

Idag var det jobb :) eller ja, jag Jenny, Josefin & Majlinda
skulle städa omklädningsrummen efter Tyskland & England,
och FY FAN SOM DET SÅG UT EFTER TYSKARNA :o
Under tiden vi städade kom pojkarna på besök och helt
plötsligt blev det Alla mot Vanessa vattenkrig haha :(
sen lunch och sedan skulle vi ta bort stolarna från
stå-platserna, men det var mest pojkarna som fixade det,
tjejerna bara tittade på och kastade vatten haha :D
massa vattenkrig på detta über roliga jobbet haha :D
sen samlades alla, och sedan fick vi sluta :)
Jag, Simon, Viktoria, Robin & Lucas stack till bo01
och jag "tog" mitt första dopp i havet detta året, eller ja
tog och tog, Simon kastade i mig hahhaha :P sen hem
och bara ta det lugnt :) Imorgon blir det näst sista dagen
på jobbet, Både roligt & tråkigt, Kommer sakna folket :(
men hoppas verkligen de flesta håller kontakten ! <3

BILDER FRÅN SYSTERS KALAS :) ;



Postat av: Lillen

hehe hon är en liten kopia av dig fan =P

2009-07-01 - 14:12:01
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: Lillen

bebisen så klart

2009-07-02 - 18:29:54
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: Lillen

bebisen så klart

2009-07-02 - 18:29:54
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0