Bjärred :)

2009-06-13 - 18:47:55
idag skulle jag träffa anes och prata, men det blev inte av men blev inte ett dugg förvånad ...
iaf ... idag vaknade jag ganska tidigt , och bara dator och så , sen ríngde Flemming mig halv 2 och sa "skulle vi inte köra 1" hahah ojdå (a) så sprang ut till han snabbt, och vi körde bara runt litegranna :) sen hem igen vid kvart över 3,  träffade Natha snabbt sen hem och äta frukost halv 4 haha lyckat (y) efter frukosten va det dags att åka till Bjärred för att äta världens godaste mjukglass doppad i choklad eftersom Marie & Veronica kom hem från stallet :D så åkte dit och käka och var nere på lekplatsen litegrann :) sen skulle vi bege oss hemåt :) först stannade vi och tittade lite på vindsurfare, vill fan testa på det! :D sen åkte vi vidare, men kom inte särskilt långt innan vi stannade för vi såg en man som misshandlade en kvinna :( så stannade där ett tag och sedan kom polisen och det tog ett tag att hitta honom bla bla bla och min pappa ville hjälpa till så blev att vi stannade kvar tills allt blev fixat ... Så vi åkte inte hem därifrån förens vid 10 över 6, så vi kom hem halv 7 , snart är det mat hoppas jag :p sen ikv vet jag inte riktigt vad som händer ??

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0