det är väl över ..?

2009-06-12 - 21:44:18

Vi sa det alltid skulle vara vi
Vi sa att det var med varandra vi skulle
gifta oss och att vi skulle skaffa familj, vi
väntade bara på att vi skulle gå klart
skolan så vi kunde försörja oss och
vårt barn själv utan hjälp från andra
Jag önskar jag var gravid med ditt
barn nu, så att du aldrig kommer att
kunna försvinna ut ur mitt liv
Men allt bara försvann på en sekund,
precis som om en liten vindpust kom
och tog vårt förhållande med sig på
vägen bort ifrån oss, oss & vårt liv
Jag älskar dig, och det kommer jag
föralltid att göra, glöm aldrig det!

Postat av: kaarlaaa

att du orkar vara så besatt av den killen, om han inte ger dig nåt ska inte du heller ge nåt tillbaka man får ge o ta! får man inget när man ger så slutar man att ge det e fan han som ska springa efter dig o förklara hur mycket du ebtyder för honom, gör han ej det ¨så kanske betyder det att ahn inte gillar dig lika mycket som du gillar honom men ibland måste man vara kall mot de man älskar så d fattar att det de gör är fel, jag vet inte hur ni har det men jag hatar haaattarr tjejer som dummar sig o tofflar o rövslicka killar, menar inte att du gör det men man får ge o ta helt enkel

2009-06-15 - 21:30:29
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0