Dino <3

2009-06-01 - 20:51:45

Idag, den 1;e Juli 2009, klockan 10.00 somnade
du vackert in <'3 Du är min bästa vän nu och
föralltid <3 Du kommer föralltid att finnas i mitt
hjärta, ingen kan ändra på det <3
Alla minnen vi haft tillsammans under dessa
18 år sitter som fastklistrade på mitt hjärta <3

Du är borta, och man märker det , är helt tom
i hela mig <3 Jag hoppades verkligen att
denna dag aldrig någonsin skulle komma , men
det gjorde den så snart tyvär :'( <3

För att minnas dig föralltid så ska jag, i minne
av min bästa vän Dino, tatuera in ditt namn på
Latin , det kommer bli så fint och alla kommer
få veta du är MIN MIN MIN bästa vän i all evighet <3

min bästa vän<3

Postat av: C A S S A N D R A

SV: Vad var han för ras?

2009-06-01 - 20:55:26
URL: http://seeyoulsateralligator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0