Igår

2009-06-25 - 18:17:40

Försov mig till 5 i 9 idag, och bussen
gick 14 över, så blev stress , men hann :)
om kom till jobb 10 och blev som vanligt,
ingenting att göra. Så vi fick hitta på vad
vi ville fram tills koockan 1 ... Vi gick några
stycken till Stadion och spelade fotboll
sen till konst gräset en bit där ifrån :)
kom tillbaka 1 och slutade halv 2 kanske ?
så åkte hemåt, men på bussen hem snackade
jag med Sandy, och bestämde oss för att dra till bo01 ,
så va hemma max 10 minuter och packa
sen blev det att ta bussen till centralen
sen vidare till bo01 :) Sandys vove
Greta (feta) följde med :) åkte hem runt
halv 7 tiden för Sandy & Greta skulle på Hundkurs
och snälla Peter körde mig från centralen :)

väl hemma tog jag bara det sjukt sjukt lungt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0