Jobb :)

2009-06-17 - 16:13:59
DAMP PÅ BLOGG.SE :O !!!!!!!!



Ja, idag va det dags för jobb igen :) vaknade och gjorde vid mig bla bla bla,
sen gick jag upp mot bussen och väntade. När det var ungefär 2 minuter kvar
tills bussen skulle komma så kom jag på att jag hade glömt min ackreditering
hemma, och utan den kommer jag inte in på stadion, så fick springa hem och
hämta det, och missade då bussen :/ så väntade på nästa och kom fram till
Stadion tio över 9 (så va inte så farligt sen (a)). Vi gjorde ingenting för det blev
lite strul och så. Så killarna spela fotboll där ute i fina vädret. Runt 10 tiden så
skickade Jonny mig & Mathilda till ackrediteringen för att passa saker för
ackrediteringen var stängd men dörrarna var upplåsta så folk skulle kunna
komma in på Idrotts-museet, vi fick surfa hur mycket vi ville bara vi inte var
inne på någon sida som gav virus haha :p Vid halv 1 kom 2 andra som skulle
jobba med ackrediteringen när den öppnade, så jag & mathilda gick till
Voluntär-centret för att fixa jackor sen lunchade vi :) efter det satt vi bara i
centret med alla andra och bara satt och skrattade, HAHA :D roligt folk man jobbar med faktiskt :)! vi blev hemskickade med betalning vid 2 tiden , JAAAA :D!
så tog bussen hem och nu sitter jag här hemma helt själv, skirver om detta
jävla inlägget för TREDJE gången :o! Varför försvinner halva när man trycker
på publicera jävla skit :s iaf ..Imorgon är jag LEDIG , skööööööönt :) så vi får se vad som hittas på idag och imorgon :) Jobb på fredag, midsommar, så vi får se vad jag hittar på senare
på kvällen om jag sticker till Sara hjärtat :)? 




Nya jackan





Puss :*

Postat av: nikki

jag va på gynekolog undersökning ;)

2009-06-19 - 12:11:11
URL: http://slemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0