Jobb :)!

2009-06-25 - 18:24:11
Idag blev det dags för jobb igen klockan 10 ute i Hästhagens idrottsplats :p
så vaknade runt kvart i 8, ner i duschen och rakade benen och så eftersom
jag skulle ha shorts idag :) tog cykeln ner till 1ans hållplats och åkte iväg
mot Kronprinsen :p Mathilda träffade mig vi hållplatsen inne i stan och där
stog även André och Viktoria :) vi gikc tillsammans och träffade på folk och
satte oss vid ingången men ingen kom och det visade sig att vi satt vid fel
ingång haha :P så vi gick till nästa och där stod Jonny :p lastbilen hade
fortfarande inte kommit så vi fick göra var vi ville till halv 2, så vi stack alla
tillsammans till Gustav till FanZone och var där :p några spelade vattenfotboll
haha över kul att titta på, ska spela på Torsdag när planen kommer upp
till Stadion :) sen åt vi alla tillsammans sen tillbaka till Hästhagen , där vi
täckte reklam och så att man inte kunde se in genom staketen :p
vi blev klara runt 4 tiden och fick då sluta, härligt :) hoppade på bussen
och då började det regna haha :p tog 1an hem sen cyklade jag :)
Nu sitter jag bara hr i köket och väntar på maten (a) ikväll händer
nog inte så mycket skulle jag tro haha :p

Imorgon börjar jag klockan 5 med en "fin middag" med folket från jobbet
sen blir det Helsingborg med folket plus att Måns följer med mig :)<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0