Kalas :)

2009-06-07 - 20:40:05
Vaknade 20 i 10 av att Flemming skickade sms och frågade om vi skulle köra idag :(
sen blev det att damsuga oanvåningen och städa mitt rum , hatar städa :(
när jag blev klar sprang jag in till grannen och hälsade på och tittade på de söta
underbara tvillingflickorna som dom fick för en vecka sedan :D Dom finaste bebisarna
jag sett ärlig talat, Lina & Vera , underbara flickor :)
sen in igen snabbt sen kom Flemming så körde vi runt lite... Sen till Söderkulla och
hämta upp Veronica & Joacim för att vi skulle ha kalas här hemma för Sofia :p
Kom hem och gjorde vid mig snabbt , sedan kom gästerna :) trevlans trevlans
Slänger in en bild på hur man såg ut ;


Vi käkade och sådant sen tårta godis bla bla bla , har sjukt ont i magen nu haha :p
gästerna gick för ett tag sedan och jag la mig här inne i min säng och startade
datorn som vanligt hahhahah (aaa) Imorgon är man LEDIG :D:D:D
får se vad som händer hehe :P vet bara jag ska försöka sova länge (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0