Ledig :)

2009-06-08 - 10:27:28
GRATTIS SOFIAGUMMAN, 17 ÅR IDAG :D <33



Ledig idag, skööönt :D men är egentligen inte ledig, måste egentligen till skooan inna halv 12 och lämna alla böcker sen har vi en timmes natur halv 1 till halv 2 , men känns bara så onödigt, så gav mina böcker till bebe och stannar hemma idag :D:D:D vaknade ganska tidigt av att syster hade försovit sig och det va full rulle här hemma, sen hade jag även glömt dra ner mina såna persiener :( jaja, startade datorn och tvn och började smsa hahahha :p
Senare kommer älskling och vi får se vad som hittas på, hoppas jag blir roligare än vad jag är nu för har så sjukt ont i min mage :( men det blir jag nog haha ;D <3
senare ikväll får vi se vad som händer eftersom Anes ska till träning , men blir nog att titta på CSI klockan 9 (aaaaa) sen imorogn är det skola igen, och börjar med samhälle :( BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ





din lilla snorunge, vad fan är ditt feta problem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0