Lee Elinor Josefina Ekholst<3

2009-06-09 - 22:48:06
Lee Elinor Josefina Ekholst,
du är min bästa vän någonsin.
Jag klarar mig verligen inte utan dig
i mitt liv. Du ställer upp för mig
oavsätt vad det gäller och oavsätt
vilken tidpunkt på dygnet det är.
Du älskar mig för den jag är, och
jag älskar dig för den du är.
Du är som min egen tvillingsyster,
kan prata med dig om precis allting,
är glad att vi hittat varandra så
som vi har hjärtat. Aldrig någonsin
vill jag förlora dig som den vän
du är till mig. Utan Josefina ingen Vanessa,
så är det bara! Jag älskar dig bebe.
Du är min bästa vän nu och föralltid,
jag vet vi kommer vara vänner i flera
år till, jag hoppas verkligen det mer än
någonting annat iallafall.

Vanessa & Josefina


<3          <3          <3          <3 
Postat av: ekholst

haha aw hjärtat sluta skriva så fina saker :$, klarar mig inte utan dig. Och ja, vi kan verkligen prata om allting, och de känns bra att prata med dig. De finns ingen jag hellre vill prata med än med dig. Föralltid vi, du har mitt ord på de <333333333333333

2009-06-10 - 15:50:28
Postat av: ekholst

sluta skriva så fina saker hjärtat:$, klarar mig inte utan dig. Du är min bästa vänn, och jag kan verkligen prata om allt med dig. Det känns bra att prata med dig, och varje gång jag mår dåligt eller bara vill prata allmänt finns de ingen jag hellre vill prata med än med dig. Föralltid vi syster, älskar dig. Du har mitt ord på att det föralltid är vi <3

2009-06-10 - 15:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0