Padling = Kaos :)

2009-06-05 - 15:42:26
Jo jag hann tydligen hem om innan matchen men vi fick sluta sååååå mycket tidigare än vanligt på fredagarna :D

iaf ... Började med Palle lektion där vi pratade om Värdesgrund tror jag , fattade ingenting bara pratade på som vanligt och allt jag sa var som vanligt helt fel hahahha :D sen slutade vi Palle tidigare och gick till 32an för att åka till ut till MKK=MalmöKanotKlubb som ligger ute vid tekniska museet hahah för då var det dags för Idrott jadå :p jag skulle padla med josefinabebe hahaha lyckat :p iaf , vi gav 25:- till Klas(idrottslärare) , tog vars en padel sak och en stenful sån flytväst hahhahaha :p jag & bebe va ju typ bara så bäst :p Kanotade fram till trampebåtarna(eller ja inte hela vägen, pinsamt inne i stan ju haha så vände lite innan(a)) sen tillbaka, shit träningsvärk i mina armar imorgon? JADÅ !
Sen när vi kom tillbaka fick vi veta vårt omdöme i Idrott hahah förra året låg jag på TP+ nu på TP- hahahha :D

Tillbaka till skolan och slöa, sen skulle vi ha en liten avslutning på Utveckligen . Så blev kakor, choklad, godis och cola haha :D sen spelade vi även Vem vill bli miljonär som Mallan hade med sig haha :D efter typ 1 timme lite mer fick vi sluta :) Kommer fan sakna klassen när vi splittras i 3an :( hoppas iaf jag kommer i samma klass som Bebe annars dör jag , det lovar jag att jag gör :o !!!
När vi hade slutat gick jag & Bebe till Sofielund, hon hoppade på sin 35a och jag min 144a :p åkte hem och skööööönt ska lägga mig i sängen snart med en värmekudde på magen har sjuk mensvärk :(
fick även hem mina 2 tröjor idag som jag beställt :D fin fina :)

    



Nej , nu ska jag ta något att äta, sen lägga mig med värme kudden , sen ta bussen och träffa Bebe och titta match, Hoppas Sverige vinner typ hahahhahhaha :)
Finns på MOBILEN hela tiden :) <3




älskar dig</3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0