skola ...

2009-06-03 - 12:40:06
Sitter i skolan just nu och har håltimme, och typ över tråkigt :/ sitter och dricker med bästa vän haha :D

Vaknade imorse kvart i 9 av att jag va kissi :( sen låg jag bara i sängen tills Sofia kom in till mig , trevlans trevlans :) låg och snackade och så ett tag med henne sen gjorde vi vid oss :) 11 va det dags att gå mot bussen , hade sällskap av Sofia sån tur va , hatar åka buss själv :( hoppade av i skolan och träffade bebe <3 rökte sen in på lektion :)
va bara inne i lektion i typ 5 minuter , fick betyg (VG:D) sen fick vi sluta :p har rast nu tills 20 över 1 då det är dags för teckenspråk :) idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se senare :)

puss<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0