Stan med mamma<3

2009-06-10 - 18:45:10
Ja, åkte iväg med mamma in till stan för att handla tills imorgon :)
gick runt och skulle in på DNA för att hitta skor till mig , hittade
ett par direkt som jag fastande för, men de fanns bara i 40 och 41,
och lilla jag har 36 & 37 hahah :p så letade vidare och hittade
ett par svarta helt underbart fina skor i 37 :D testade dom och JA
dom blev det :p och mamma hade lite tur ju(imed det är hon som betalar)
att de va på REA, kostade 675 men hade 70% rabatt eftersom
de säljer ut allt i affären så betalade bara 195 haha :) sen gick vi in
på Gina Tricot för jag skulle handla en klänning, fastade för en jätte
fin blommig riktigt somrig :) men ville kolla runt lite till så köpte inte
den men visste ju var den fanns och så :p sen in på Vero Moda och
kolla, hittade en helt underbar rosa som jag hängde undan :p sen
in på MQ och tittade lite :) hittade en helt UNDERBAR klänning som
jag var tvungen att ha, men fanns bara i 34, 38 och uppåt , ingen
36 till mig inte :( men dom ringde till MQ i Triangeln och där fanns
den i 36, så in på Vero Moda och hängde tillbaka den rosa klänningen
sen begav vi oss mot Triangeln, men kom på det fanns en MQ påvägen
dit med så gick in däristället och den fanns i 36 :D så den blev den :)
ännu en gång hade mamma tur haha :p en ostade 699, men hade
tydligen 50% :o så betalade bara 350 :D haha härliiiiig :)
sen gick vi bara runt lite, sne in på Hemköp i Triangeln och handla
lite mat och så och jag fick kakor av mammsi (a) sen till KinaBox
och handlade med oss hem för Bosse hämtade upp oss för han
hade slutat jobbet :) hem och äta och nu sitter jag här, vill inte se
fotbollen så stänger in mig på mitt rum istället :p
idag händer nog inte så mycket, raka benen och så inför imorgon :D
       Klänningen                                   skorna
      


pusss :*


Läste nyss bästa väns blogg Josefina, och hjärtat jag älskar dig <3
Joseinfa Ekholst, usted es el mejor amigo que tengo, no puede ser yo sin ti. Yo no se debe decir de acuerdo a cuánto realmente significa para mí, quiero que seamos amigos en el resto de nuestras vidas el corazón. Desea crecer conmigo y con mis hijos, mis hijos quieren saber quién eres para mí, mi hermana, y ver como la imagen que se encuentra. Usted es una de las pocas personas en mi vida que yo a buscar, que es un modelo para mí por todo lo hecho por mí. Usted es una persona honesta y maravillosa que no puedo hacer nada sin mí. Puede realmente hablar con usted acerca de todo, todo, y estoy realmente contento por. Usted es la persona que sabe más acerca de mí, y es que usted es el único que realmente la confianza a un centenar. No sé donde me ha sido hoy si no fuera por usted Josefina. Usted no está tratando de ser alguien que no son y eso es lo que Te amo para.
Vanessa Hansson corazón Josefina Ekholst.
Postat av: ekholst

fin outfit <3

Inte för att jag förstod något av vad de stod, men de är säkert jätte vackert. För du är bäst på att få mig att bli glad med dina texter :) älskar dig bebe <3

2009-06-10 - 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0