Stan

2009-06-09 - 15:09:31
Ja, igår blev det CSI, sen Two and a half men sen Sex and the city :) sen va det dags att decka :p

idag gick jag upp 8 för att jag skulle ta 5 över 9 bussen istället för 5 över halv 10 bussen som jag brukar på tisdagar, för bebe ville ses och vi behövde prata om ALLT :) älskar dig syster<3 så vi satt och snacka och så , sen blev det samhälle klockan 10 men vi skulle göra en utvärdering så ble att gå till dator salen och fylla i sen lite bilddagbok http://vanessaannelie.bilddagboken.se/,  sen blev det att älskling kom in i samma sal och han tittade runt i min bilddagbok lite haha :p sen så slutade vi kvart över 10, så jag & bebe åkte in till stan för att vi skulle handla till vår lärare Birgitta tills på torsdag :) men när vi skulle in i Triangeln såg vi tuftuffa glas i MC om man köpte plussmeny, och jag menar jag & josse är tjockisar så klart vi sprang in och åt hahhaa :D fick såna gröna Coca cola glas som liknar Coca cola burkar, över häftiga haha :D sen handlade vi till Birgitta, blev praliner och blommor , haha jag & josse är typ över snälla med det vi med gjorde :D(a) sen skulle vi hem , tog 35 från Studentgatan och missade min 144 precis så åkte till Sofielund och tog 32an hem istället :) kom hem men ingen va hemma , mamma va hos grannen så jag smet in där med :) Vera gnällde så jag fick hålla henne :D jisses vad LÄTT hon va :o odm är verkligen VÄRLDENS sötaste bebisar, shit alltså det är sjukt :) Längtar som fan tills jag får mina egna barn (a) jag & mamma gick in igen och jag startade datorn , när jag har skrivit klart detta inlägg ska jag lägga mig i vardagsrummet med mamma och titta The Tyra Banks show :D

pussss :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0