U21 Em :D

2009-06-06 - 00:57:28
Ja , tog bussen 16.50 till Nobel för att träffa bebe, vi möttes där och tog 3an typ direkt :p sen yrade vi runt som idioter för vi viste inte riktigt var vi skulle hahhaha (a) vi hittade iaf och stod där ett tag och väntade på alla :p sen gick vi tillsammans till ingång J , typ status känsla att bara gå förbi hela kön och komma in hahhaah :D fick över bra platser jag & bebe :D
poooooooh vilka snyggingar som spelade hahhahahhahah ;D och självklart VANN Sverige :D
2-1 till Sverige mot Poland. Ola Toivonen gjorde första sen Labinot Habruzi andra :D sedan va det att ta bussen hem ... tog 1an för missade precis 32 i Sofielund så fick gå en bit :( men det va skönt endå (aaa)
kom hem, käka och lite så sen spelade jag The Sims 3 och fastnade hahhahha :$ men nu ska jag lägga mig i sängen med tv och gott gott (a) Bebe har bilder från matchen så dom kommer senare :)

puss god natt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0