U21 EM match :)

2009-06-05 - 07:56:10
Ja , igår gjorde jag inte så myc´ket mer, satt med Sofia tills Bosse hämtade henne att läga sig halv 12 haha :D
Jag somnade väl runt 12 tiden, sen vaknade jag klockan 2 av sms, så svarade och så på dom, får de hur det blir med den saken iaf ... ? somnade om iaf och vaknade av min klockan halv men ligger fortfarande i sängen måste rappa på nu ju hahhahahha (a)
idag blir det skola, sen padling (över tråkigt väder för det jadå) sen skola igen och fika med vår klassföreståndare Birgitta haha :D efter skolan så beroende på klockan kommer jag inte hinna att åka hem om innan jag & Bebe ska till Swedband Arena för att titta U21 EM landskamp Sverige - Polen :) ska bli lite mysigt ju :)<3
Efter det åker jag antagligen hem men vet inte när jag är hemma för matchen börjar 18.15 :) Finns på SMS för er som har lust att prata med mig hahhaha :p
NEJ ! nu är klockan 5 i och jag ska gå om en halvtimme till min buss så måste göra vid mig !




puss<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0