<3

2009-06-04 - 12:34:10
Ja , vaknade FÖR tidigt idag alltså :( har duschat och lite så , ska nog fixa till i rummet liteidag , ser ut som om någon har släppt en bomb här inne av kläder hahaha :p

Ingen aning om vad som händer ikväll :(


Jag älskar dig mer än allt annat, jag ser en framtid med dig det gör jag! föstår inte hur jag bara kunde släppa dig. Du ät mitt livs kärlek det är du verkligen!  Jag älskar dig så sjukt mycket alltså, jag kan inte sjlv förstå hur mycket jag älskar dig, förlåt för allt! Detta har verkligen varit det bästa året i mitt liv, ett underbart år med dig som MIN pojkvän, jag saknar att kalla dig allt jag kallade dig, framförallt saknar jag att säga till alla att du är min pojkvän. Jag saknar din närhet och din kärlek som bara sprudlade om dig, jag saknar att sova med dig och vakna upp med dig bredvid mig, jag saknar att titta dig rakt in i dina ögon och säga "Jag älskar dig, FÖRALLTID du & jag boboälskling" , jag saknar OSS och vårt förhållande :( du är den rätta för mig det vet jag ! och jag vill verkligen spendera mitt liv med dig . Detta är det beslut i mitt liv jag verkligen ångar, Jag behöver bara tänka lite till <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0