<'3

2009-05-22 - 01:49:59
Idag blev det grillning hemma hos grannarna med massa folk, i regnet åskan och blixtrarna :( sen sås tressade jag & sofia sönder oss haha , sprang till bussen i ösregnet . Sen hoppade Daniel på busse, längesen vafan :), hoppade av i konserthuset med daniel och vi sprang sönder oss till 132 som stod framme och skulle köra för att jag skulle hinna till Värnhem för att träffa Anes ... Sedan kom jag fram och träffade anes , vi gick snabbt upp till SF så vi skulle hinna med bion innan den startade , vi såg Natt på museet 2, haha över ball :D sen gick vi hem till Anes för att prata ....
Jag älskar dig det vet du, och jag hoppas att vi kan bli de vännerna vi en gång var , kommer aldrig att glömma dig och våra stunder tillsamman , Jag ville inte detta egentligen men det funkade inte , och jag hoppas du förstår mig och låter oss vara vänner . Älskar dig Anes Velic, <'3, 21/9-2008-21/5-2009, Vet det tog slut på vår 8 månaders dag och det känns hemskt , men älskar dig och du har gett mig de 8 bästa månaderna i mitt liv, TACK för allt du har gjort för mig boboälskling som jag alltid kallade dig <3

Tog bussen hem och fick springa till 1an , det va mörkt och jag såg inte marken så sprang rakt i värsta vattenpölen haha så belv över blöt :( Sofia hoppade på bussen i Davidshall sån tur va haha :D sen kom de massa fyllemänniskor haha vilket jävla liv man kan föra :p Kom hem och har bara suttit och snackat lite , nu är jag över trött och vill sova , men tänkte jag slänger in ett inlägg snabbt ...

Sov gott <3
Postat av: kaarlaaa

skit bra ni har det bra nu igen hehe =)

2009-05-23 - 23:38:08
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: kaarlaaa

menn vaaa!! ojjj ... fan vad tråkkiiigtt =O

2009-05-24 - 20:13:31
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: ekholst

finns här för dig, älskar dig.

2009-05-24 - 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0