Anes Velic <3

2009-05-30 - 12:23:21
Idag skulle vi haft elva underbara månader tillsammans , men det tog slut men vi försökte igen , vi var lyckliga tillsammans i åtta helt fantastiska månader tillsammans, har aldrig varit så lycklig förut som jag var med dig under de åtta månaderna . Du är verkligen mitt livs största kärlek, det är du ! jag fattar inte hur allt har kunnat vända såhär , jag älskar dig så fantastiskt mycket alltså det är helt jävla sjukt , varje gång jag ser dig vill jag bara springa fram till dig och bara kyssa ihjäl dig som alltid . Jag förstår inte varför jag gjorde som jag gjorde , jag älskar dig , jag är förälskad i dig , varför släppte jag dig , varför lät jag dig gå :'( du har inte gått , du har stannat kvar och du hoppas . Du är den jag kommer att älska mest tills dagen jag dör , det vet jag . shit alltså börjar gråta nu vafan hatar allt :'( helt ärligt tvivlar som fan på mitt jävla beslut , tror ärligt att jag tog det förhastigt :'( jag orkar verkligen inte med mig själv längre , jag bara förstör mitt liv . jag hade det helt jävla underbart med dig , mådde som den prinsessa du behandlade mig som , och så bara kastar jag bort allt  . vad fan har man för problem när man gör så ... arh hatar mig själv , hatar mitt liv :'(






91 03 70 <'3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0