bläbläblä

2009-05-26 - 21:48:17
Tar gårdagen lite snabbt ....
Blev en massa massa strul med allt eftersom killar har blivit som tjejer, deras nya hobby är att snacka skit. Killar förstår inte vad som är andras ensak, och vad man inte går runt om pratar om. Ta reda på lite mer i grunden innan ni snackar säger jag bara , allt är bara ett fett jävla missförstånd ..
iaf , skola sen va jag bara hemma hela dagen och gjorde läxor bläää tråkigt :(


Idag;
vaknade, upp fixa mig sen till skolan, gjorde samhälle läxan snabbt men tro fan inte han ens frågar om den bara för jag va duktig och gjorde den hahahha :o sen va det att ha svenska där man inte gjorde så mycket, gjorde min engelska Down my way till imorgon :P sen åkte jag till tandläkaren , jävla tafikstopp mellan Möllan & Triangeln :s så han fick öppna dörrarna och jag fick småspringa till tandläkaren, kom lite sent men de va lugnt... började med att röntga, sen göra avtryck FY FAN VAD ÄCKLIGT, sen en massa foton . Sen va det klart typ en timme senare och jag åkte tillbaka till skolan för att få veta mitt Naturprov - fick GODKÄNT fyfan va bra jag är :D sen blev det dtan med min bebe <3 tjockade oss i BK och gick runt och vänta på att Sandy skulle bli klar, sen åkte vi till Värnhem där jag fixade mina pappa pengar sen träffade vi sandy vid Entré typ , fixade pengar sen till tatueraren, Han ville inte tatuera Sandy för den va tydligen inte läkt, så blev inget tatuerande så alla åkte hem ist ... Väl hemma va det bara att börja städa , sen äta , och nu borde jag göra birgitta men ORKAR verkligne inte :( så tittar DH :)

<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0