dig <'3

2009-05-30 - 10:54:02
Jag mår ganska dåligt nuförtiden på grund av en viss person, därför det blivit lite lite med bloggandet ...
igr va det iaf skola, sen till Jägersro med mitt liv<3 sen åkte jag hem , tog det lugnt sen packade jag och tog sedan bussen hem till min pappa för att spendera helgen här hemma .... vi åt och lite så sen va det slöa i soffan som vanligt , somnade tiodigt som vanligt här hemma haha runt 11 :( ..

idag har jag vaknat, och nyss ätit  . ska snart bädda undan sängen , sen senare ska jag åka till Beijers park för att spela lite brännboll och så med folket från gamla gården, men jag kommer mest vara med min lilla Vilda Tilda <3 sen blir det nog att vi åker till Bjärred för att äta glass med pappa marie och emma, vi får se :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0