Låt mig försvinna :'(

2009-05-18 - 19:17:19
Jag älskar dig så sjukt mycket Anes Velic , du får verkligen aldrig någonsin tro något annat :'( fast du själv inte vill tro det å var detta det bästa för oss båda :'( jag kommer aldrig någonsin att sluta älska dig , du är det bästa som har hänt i mitt liv :'( jag har aldrig varit så lycklig med någon innan som jag varit med dig , och kan inte förstå att allt är över alltså :'( du är och kommer att förbli en stor del av mitt hjärta, kommer aldrig någonsin att glömma allt vi varit med om som DU OCH JAG . .  fan alltså älskar dig något så sjukt :'( böjar gråta bara jag skriver detta alltså :'( och alla dina sms , inte en chans att dom försvinner , ingen har någonsin varit så underbar mot mig , Vill bara spola tillbaka tiden en månad :'(



ANES VELIC, ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT, OCH DET KOMMER JAG FÖRALLTID ATT GÖRA !!!!

tjugoförste september tvåtusenåtta - artonde maj tvåtusennio
                                                  :'( (u)
Postat av: Lillen

=/ du, livet går vidare med killar eller utan, om ni verkligen är gjorda för varandra kommer ni hitta tbk igen =) gör ni inte det så kommer du endå att träffa någon ny som kanske är tom bättre än anes så deppa inte man vet ju aldrig vad som kan hända

2009-05-18 - 22:01:53
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: SOFI - fotoblogg men även annat

Hej!

Tyvärr, men jag kan inte hjälpa dig med en design. Min data kraschade och det var där jag hade allt och nu är det så mycket med skolan så jag hinner verkligen inte fixa en ny..



Men hoppas att någon annan kan göra en åt dig! :)

2009-05-19 - 11:19:51
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0