Matilda <3

2009-05-19 - 22:34:29
GRATTIS MIN LILLA VILDA TILDA, ETT ÅR IDAG <33


Jag skrev inte så mycket om vad jag gjorde igår så det kommer lite snabbt nu.. skola, men hade bara en lektion sen åkte vi till tekniska museet med natruen, gick runt lite där, han va över tråkig att lyssna på men sakerna som fanns där var faktiskt lite små roliga hahhahahha :p sen blev det att åka hem för att min lilla Tilda Vilda skulle komma :) hon hade redan kommit när jag kom :) jag drog med mig Sofia och vi åkte in till stan med Matilda, handlade födelsedagspresent sen blev de en frapino i EH sen hem för matilda skulle äta . .  När vi kom hem låg jag bara i mitt rum hela dagen och kvällen och bara grät ...

Idag;
Vaknade upp gråtandes, snabbt in i duschen tänkte jag men fastnade i 25 minuter typ , ville inte ut .. sen blev det lite små stress för att bli klar och hinna med bussen . ,  åkte till konsert husen och bytade till 34 till värnhem, hämtade ut pengar sen gick jag till körskolan för att gå på Riskettan , jag lovar jag höll på att dö av uttråkning :( den va klar kvart över 12 , stack snabbt in till Jocke och sola , sen bokade jag ny tid sen till skolan , kom precis i tid till naturen :) slutade kvart i 3 , tog bussen med anes till honom , snackade och lite så , och detta ska vi klara av <3, sen gick vi till Entré och gick runt lite , sen hem till anes igen , sen gick vi till MC och tjocka oss, sen till folkets park och väntade på min buss :p kom hem lagon till DH , åt lite och nu sitter jag här och skriver litegranna :) sen blir det lite plugg, ingen skola imorgon tandläkaren istället haha :p

pussen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0