01-10-09

2009-10-01 - 08:08:55


God morgon!

FÖRSTA OKTOBER IDAG , STUDENTEN NÄRMAR SIG (aaa) 8 MÅNADER KVAR NU :D!!

Ligger i min säng , har ont som fan i jävla munnen alltså :(! så ska upp nu och ta en alvedon, om jag ens kan svälja den :s? kan knappt dricka haha :(
Klockan 9ska ag ta 144an in till malmö och sen ta mig till Europaporten för att gå på Hjälpmedels mässa , ganska tråkigt men vi behöver vara där 10-11 sen slutar vi , och går man inte dit får man frånvaro på 2 lektioner och det ska lämnas in på måndag så ja :/
Så nu ska jag upp och ta alvedon sen göra vid mig lite :)!
Efter hjälpmedelsmässan ska jag snabbt till skolan och lämna pärm till syster , sen hem och lägga mig i sängen , mår bajs alltså , sjukt ont i munnen och riktigt huvudvärk .. får se om jag orkar ut imorgon :/ men frukost blir det iaf :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0