aaaaaaaaj

2009-10-01 - 21:54:32


Detta är sjukt jobbigt :o det räcker inte med att jag har fullt med problem överallt var jag än vänder mig , endå ska Gud ge mig ännu fler :( efter att jag fick in jävla järn skitet i flabben så har jag sjukt ont i munnen kan inte äta och är hela tiden hungrig, sjukt ont i mitt huvud har jag fått , har ätit 5 eller 6 alvedon idag för smärtan i både huvudet och munnen :( och jag hostar verkligen non-stop :(  Jag vägrar le för ser ut som en fjåne, kan knappt bita ihop mina käkar för det gör så sjukt jävla ont bara man nuddar tänderna :( ser inte framemot när jag ska spänna den och sen sätta i där nere med ...  har föööööör ont :(
Nu ska jag käka ännu mer alvedon , sen fortsätta att titta på "inlåst" och msna med Sterner som får mig att skratta och inte tänka på skitet :D(a) , PUSS GOD NATT:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0